ورم مچ پا و واریس

ورم مچ پا و واریس

قسمت اول :بسیاری از بیماران مبتلا به ورم در مورد علت آن وارتباط ورم مچ پاوواریس سوالاتی دارند ، این که چرا ورم مچ پا اتفاق می‌افتد؟ چگونه می‌توان ورم مچ پا را درمان کرد؟ ورم مچ پا تا چه اندازه با واریس مرتبط است؟ و سایر سوالات در این حوزه را در طی چند مقاله در مورد آن صحبت خواهیم نمود.
این مقالات فشرده مباحث دکترهادی زاده( بهترین متخصص واریس اصفهان ) هستند.

بحث:

آیا واریس باعث ورم مچ پا می‌شود؟ پاسخ مثبت است . نارسایی‌های وریدی عمدتا از پایین پا شروع شده و به تدریج به قسمت‌های بالا کشیده می‌شوند اما همه موارد ورم مچ پا به دلیل واریس نیست . دلایل مختلفی میتوانند باعث ورم مچ پا شوند که در ادامه به برخی از آنها می‌پردازیم.
مطالب کاملتردرسایت دکترهادی زاده(بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس شهرکرد) قراردارد.

ورم مچ پا به دلیل بیماریهای روماتولوژیک:

انواع بیماریهای روماتولوژیکی می‌توانند باعث ایجاد ورم مچ پا شوند.
بیماریهای رماتیسمی در بسیاری از موارد حالت قرینه داشته و تمایل به درگیری مفاصل بزرگ دارند . بسیاری از آزمایشات ساده می‌توانند به سادگی باعث تشخیص بیماریهای رماتیسمی شوند لذا در مواجهه با ورم مچ پا و سایر بیماریهای درگیر کننده‌ی مفاصل .
بایستی احتمال وجود بیماری‌های رماتیسمی را مد نظر داشت و به دنبال تشخیص صحیح در این زمینه پرداخت.
مطالب کاملتردرسایت بهترین متخصص واریس اصفهان(بهترین متخصص واریس شهرکرد) قراردارد.

بیماری‌های ارتوپدیک و ورم مچ پا:

مشکلات ارتوپدی زیادی می‌توانند خود را با ورم مچ پا نشان دهند . از جمله این بیماری‌ها میتوان به پیچ خوردگی و یا کشیدگی مفصل مچ پا اشاره نمود . در بسیاری از موارد ، بیماران ، خود احساس کشیدگی مفصل‌ها را ندارند . در برخی از موارد ، حتی بیماران ، در موقع پایین آمدن از تخت دچار کشیدگی تاندون و یا پیچ خوردگی می‌شوند که پس از مدتی خود را به صورت ورم مچ پا و یا ورم سایر مفاصل نشان می‌دهد.
در برخی از موارد بیماران مبتلا به واریس بدون آن که خود احساس نمایند ، دچار پیچ خوردگی مفصل و یا کشیدگی تاندون می‌شوند . لذا در برخورد با ورم مچ پا در بیماران مبتلا به واریس بایستی احتمال وجود مشکلات ارتوپدی را مدنظر قرار داد.
سایرمطالب درسایت بهترین متخصص واریس اصفهان(بهترین متخصص واریس شهرکرد) دراختیارشماست.